به منظور طراحی پرسشنامه شما می بایست ایمیل و شماره تلفن همراه خود را دربخش ناحیه کاربری فعال نمایید.
زمان پاسخگویی به این پرسشنامه منقضی شده است.
لطفا برند یک سهم (به عنوان مثال سهم اصلی سبد سهام خود) را در نظر بگیرید و بر اساس ویژگی های آن سهم به سوالات تحقیق پاسخ دهید:
من اغلب نظرات سهامداران مختلف را می خوانم تا بدانم چه سهامی(برندهایی) تأثیر خوبی بر سهامداران می گذارند.
من اغلب برای کمک به انتخاب سهام مناسب، در گفتگوهای آنلاین سایر سهامداران مشارکت می کنم.
اگر قبل از خرید یک سهم نظرات آنلاین سهامداران آن را نخوانم، نسبت به تصمیم خود نگران میشوم.
نظر دوستان یا همکارانم در مورد عملکرد من در بازار سهام مهم است.
من اغلب با افرادی که وارد بازار سهام میشوند همذات پنداری می کنم.
من دوست دارم بدانم که نحوه عملکرد من در بازار سهام چگونه تأثیر خوبی بر دوستان یا همکارانم می گذارد.
عملکرد من در بازار سهام تحت تاثیر انتظارات دوستان و همکارانم(اطرافیان) قرار میگیرد.
من با فعالیت در بازار سهام نسبت به گروه دوستان و همکارانی (که در این بازار هستند) احساس تعلق می کنم.
در
فعالیت هایم در بازار سهام، اغلب برای دریافت اطلاعات مفید با افراد دیگر مشورت می کنم تا به انتخاب بهترین گزینه ها در کارم کمک کنند.
فعالیت هایم در بازار سهام ، اغلب از دوستانم اطلاعات مفیدی برای حل مشکلات می خواهم.
فعالیت هایم در بازار سهام ، اغلب اطلاعاتی را از دوستان یا همکارانم جمع آوری می کنم.
* یادآور
لطفا برند یک سهم (به عنوان مثال سهم اصلی سبد سهام خود) را در نظر بگیرید و بر اساس ویژگی های آن سهم به سوالات تحقیق پاسخ دهید.
خرید این سهم به جای هر سهام دیگری از گروه خودش منطقی است، حتی اگر سهم دیگری همان ویژگی های سهم من را داشته باشد
خرید این سهم به جای هر سهام دیگری از گروه خودش منطقی است، حتی اگر سهم دیگری به خوبی سهم من وجود داشته باشد
خرید این سهم به جای هر سهام دیگری از گروه خودش منطقی است، حتی اگر سهم دیگری بدون هیچ تفاوتی با سهم من وجود داشته باشد
این سهم(برند) همیشه اطلاعات کاملی از خود در فضای مجازی ارائه میکند
اطلاعاتی که توسط این سهم (برند) در فضای مجازی ارائه میشود دقیق است.
اطلاعاتی که توسط این سهم (برند) در فضای مجازی ارائه میشود همیشه به روز است.
وجود
انواع قالب های محتوا (اطلاعات محصول/خدمت، ویدئو، آموزش، رسانه های اجتماعی و نقد و بررسی ها) در صفحات مجازی مربوط به این سهم (برند) مفید است.
ن
مایش محتوای بیشتر در فضای مجازی باعث می شود احساس کنم این سهم (برند) را بهتر می شناسم.
احساس می کنم با این سهم (برند) رابطه شخصی نزدیک دارم
احساس می کنم به این سهم (برند) تعهد عاطفی دارم
احساسات من نسبت به این سهم (برند) در طول زمان نسبتاً ثابت است
من
یک مشتری راضی از این سهم(برند) هستم.
احساس می کنم می توانم با این سهم (برند) ارتباط برقرار میکنم